Dieses Panel besteht eigendlich aus zwei Paneln, den Anti Ice Panel und dem Antenna Selector Panel. Über das Anti Ice
Panel können Einstellungen zum Schutz vor Vereisung vorgenommen werden. Bei Vereisungsgefahr leuchtet das Caution
Light "INLET ICING" auf dem
Caution Panel auf. Über das Antenna Selector Panel
kann der Pilot das IFF/UFH Signal zum Senden und Empfangen von Nachrichten optimieren. Das Anti Ice/Antenna Selector Panel
befindet sich auf der
Right Console.
Element |
Type |
Position |
Information |
ENGINE |
3-Way switch |
ON |
Seventh-stage bleed air is directed to the fixed inlet guide vanes and nose cone. The
inlet struct electrical heater turns on.
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AUTO |
When engine icing is detected by the icing detector (automatic detection may not occur on the
ground or above 7 degrees AOA), seventh-stage bleed air is directed to the fixed inlet guide
vanes and nose cone and the inlet struct electrical heater turns on.
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OFF |
Electrical power closes the engine anti-ice valce (loss of power opens the valce). The
inlet struct heater is turned off.
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IFF |
3-Way switch |
UPPER |
Select the upper IFF antenna |
NORM |
Select automatically the IFF antenna that receiving the strongest signal |
LOWER |
Select the lower IFF antenna |
UHF |
3-Way switch |
UPPER |
Select the upper UHF antenna |
NORM |
Select automatically the UHF antenna that receiving the strongest signal |
LOWER |
Select the lower UHF antenna |
Anmerkung:
Die obige Panelzeichnung ist Bestandteil einer Cockpitzeichnung, die du auf meiner Seite
Dokumente, Pläne und Checklisten der F-16 herunterladen kannst.